«Κολλημένη» είναι η λειτουργία των επτά έτοιμων κατασκευαστικά σταθών του Μετρό λόγω «εμπλοκής» εξαιτίας της υπόθεσης «Siemens». Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη, «Πρέπει άμεσα- και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου – να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του μετρό που δεν λειτουργούν».
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του Μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Οι σταθμοί αυτοί δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με την εν λόγω εταιρία.
Οπως είπε ο Μ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως.
«Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε ο κ. Βορίδης.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του Μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Οι σταθμοί αυτοί δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με την εν λόγω εταιρία.
Οπως είπε ο Μ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως.
«Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε ο κ. Βορίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου