Ο υφυπουργός Ναυτιλίας κατέγραψε όλα τα ζητήματα που έθεσε ο κ. Τζιτζικώστας και δήλωσε ότι η πολιτική βούλησή του είναι να ξεπεραστούν όλα τα γραφειοκρατικά ζητήματα το συντομότερο δυνατό
19 Δεκ 2011 – 15:45
Κριτική στην απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης για την κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης άσκησε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατά τη συνάντησή του με τον Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα.
Σε δηλώσεις του ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε καταστροφική την εν λόγω κατάργηση και συμβολικά και γραφειοκρατικά. «Κέρδισε τίποτα το κράτος, αφού πληρώνουμε του πάντες» είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι η κατάργηση του ΥΜΑΘ έχει δημιουργήσει ένα κυκεώνα γραφειοκρατίας. Ο υφυπουργός Ναυτιλίας μίλησε και για τη σύσταση αυτόνομου Υπουργείου Ναυτιλίας.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης υπογράμμισε ότι από την κατάργησή των δυο υπουργείων δεν έχει υπάρξει κανένα δημοσιονομικό όφελος, ενώ αντίθετα, εκτός από το εθνικό ζήτημα, έχουν προκληθεί επιπλέον πολλές αρρυθμίες και δυσλειτουργίες στους τομείς ευθύνης τους.
Κατά την συνάντηση ο κ. Τζιτζικώστας έθεσε στον Υπουργό το ζήτημα της λειτουργίας της σχολής εμπορικού ναυτικού της Μηχανιώνας και ζήτησε να προχωρήσουν άμεσα τα απαιτούμενα έργα προκειμένου να μπορέσει να συνεχιστεί η λειτουργία της σχολής στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις.
Επιπλέον τον ενημέρωσε για το εγχείρημα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας και την ανάγκη να συμβάλλει το υπουργείο στην επιτάχυνση των διαδικασιών για τη χωροθέτηση των Ζωνών Λιμένος με τη σύσταση Λιμενικών Ταμείων του δήμου Θεσσαλονίκης και του δήμου Δέλτα, όπως και στην επέκταση της ζώνης Λιμένος του δήμου Θερμαϊκού στην Περαία για να μπορέσει να υπάρξει η παραχώρηση των απαιτούμενων χώρων για την κατασκευή των στάσεων και να προχωρήσουν οι διαδικασίες κατασκευής τους με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Ο κ. Τζιτζικώστας επανέφερε το θέμα του καθαρισμού του Θερμαϊκού και ενημέρωσε τον Υπουργό για το γεγονός ότι με υπαιτιότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης δεν έχει προκηρυχτεί νέος διαγωνισμός για την ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάβει το έργο του καθαρισμού, με αποτέλεσμα από τον Σεπτέμβριο να έχουν ανασταλεί όλες οι ενέργειες για τον καθαρισμό της θάλασσας της Θεσσαλονίκης και ζήτησε να δρομολογηθούν άμεσα οι διαδικασίες ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη μόλυνση στο θαλάσσιο μέτωπο.
Τέλος του έθεσε το ζήτημα του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης, ζητώντας να επανεξεταστεί το καθεστώς της άγονης γραμμής, το οποίο αντί να βοηθήσει, λειτούργησε αποτρεπτικά στη δρομολόγηση πλοίων από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Αιγαίου, έτσι ώστε την επόμενη περίοδο να υπάρξει ενδιαφέρον από πλοιοκτήτριες εταιρίες και να γίνει και πάλι τακτική η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου. Ενώ, ζήτησε και την συνδρομή του υπουργείου στην καθιέρωση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού κρουαζιέρας, ενισχύοντας την προσπάθεια που γίνεται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τη διοίκηση του ΟΛΘ, για να ενισχυθεί η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός.
Ο κ. Γεωργιάδης κατέγραψε όλα τα ζητήματα που έθεσε ο κ. Τζιτζικώστας και δήλωσε ότι η πολιτική βούλησή του είναι να ξεπεραστούν όλα τα γραφειοκρατικά ζητήματα το συντομότερο δυνατό και να δοθούν λύσεις, βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα την επισκευή των εργαστηρίων της σχολής εμπορικού ναυτικού και τη χωροθέτηση των ζωνών λιμένος για να προχωρήσει άμεσα το εγχείρημα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας. Επίσης ενημέρωσε ότι το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ βρίσκεται ήδη στη Βουλή και πως πολύ σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή, βοηθώντας στην ενίσχυση του τουρισμού κρουαζιέρας.
ΠΗΓΗ: VORIA.GR
19 Δεκ 2011 – 15:45
Κριτική στην απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης για την κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης άσκησε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατά τη συνάντησή του με τον Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα.
Σε δηλώσεις του ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε καταστροφική την εν λόγω κατάργηση και συμβολικά και γραφειοκρατικά. «Κέρδισε τίποτα το κράτος, αφού πληρώνουμε του πάντες» είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι η κατάργηση του ΥΜΑΘ έχει δημιουργήσει ένα κυκεώνα γραφειοκρατίας. Ο υφυπουργός Ναυτιλίας μίλησε και για τη σύσταση αυτόνομου Υπουργείου Ναυτιλίας.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης υπογράμμισε ότι από την κατάργησή των δυο υπουργείων δεν έχει υπάρξει κανένα δημοσιονομικό όφελος, ενώ αντίθετα, εκτός από το εθνικό ζήτημα, έχουν προκληθεί επιπλέον πολλές αρρυθμίες και δυσλειτουργίες στους τομείς ευθύνης τους.
Κατά την συνάντηση ο κ. Τζιτζικώστας έθεσε στον Υπουργό το ζήτημα της λειτουργίας της σχολής εμπορικού ναυτικού της Μηχανιώνας και ζήτησε να προχωρήσουν άμεσα τα απαιτούμενα έργα προκειμένου να μπορέσει να συνεχιστεί η λειτουργία της σχολής στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις.
Επιπλέον τον ενημέρωσε για το εγχείρημα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας και την ανάγκη να συμβάλλει το υπουργείο στην επιτάχυνση των διαδικασιών για τη χωροθέτηση των Ζωνών Λιμένος με τη σύσταση Λιμενικών Ταμείων του δήμου Θεσσαλονίκης και του δήμου Δέλτα, όπως και στην επέκταση της ζώνης Λιμένος του δήμου Θερμαϊκού στην Περαία για να μπορέσει να υπάρξει η παραχώρηση των απαιτούμενων χώρων για την κατασκευή των στάσεων και να προχωρήσουν οι διαδικασίες κατασκευής τους με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Ο κ. Τζιτζικώστας επανέφερε το θέμα του καθαρισμού του Θερμαϊκού και ενημέρωσε τον Υπουργό για το γεγονός ότι με υπαιτιότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης δεν έχει προκηρυχτεί νέος διαγωνισμός για την ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάβει το έργο του καθαρισμού, με αποτέλεσμα από τον Σεπτέμβριο να έχουν ανασταλεί όλες οι ενέργειες για τον καθαρισμό της θάλασσας της Θεσσαλονίκης και ζήτησε να δρομολογηθούν άμεσα οι διαδικασίες ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη μόλυνση στο θαλάσσιο μέτωπο.
Τέλος του έθεσε το ζήτημα του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης, ζητώντας να επανεξεταστεί το καθεστώς της άγονης γραμμής, το οποίο αντί να βοηθήσει, λειτούργησε αποτρεπτικά στη δρομολόγηση πλοίων από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Αιγαίου, έτσι ώστε την επόμενη περίοδο να υπάρξει ενδιαφέρον από πλοιοκτήτριες εταιρίες και να γίνει και πάλι τακτική η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου. Ενώ, ζήτησε και την συνδρομή του υπουργείου στην καθιέρωση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού κρουαζιέρας, ενισχύοντας την προσπάθεια που γίνεται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τη διοίκηση του ΟΛΘ, για να ενισχυθεί η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός.
Ο κ. Γεωργιάδης κατέγραψε όλα τα ζητήματα που έθεσε ο κ. Τζιτζικώστας και δήλωσε ότι η πολιτική βούλησή του είναι να ξεπεραστούν όλα τα γραφειοκρατικά ζητήματα το συντομότερο δυνατό και να δοθούν λύσεις, βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα την επισκευή των εργαστηρίων της σχολής εμπορικού ναυτικού και τη χωροθέτηση των ζωνών λιμένος για να προχωρήσει άμεσα το εγχείρημα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας. Επίσης ενημέρωσε ότι το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ βρίσκεται ήδη στη Βουλή και πως πολύ σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή, βοηθώντας στην ενίσχυση του τουρισμού κρουαζιέρας.
ΠΗΓΗ: VORIA.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου