Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Γ. Καρατζαφέρης: «Γιώργο, δεν είσαι πια υπουργός Εξωτερικών»


Σφοδρή κριτική σε πασόκ και νδ από τον Πρόεδρο του Λαός. «Ο Σαμαράς θέλει να γίνει σώνει και καλά Πρωθυπουργός, ενώ ο Παπανδρέου έχει μετατραπεί σε ιδιότυπο φυγά και δεν έχει καταλάβει ότι δεν είναι πια Υπουργός Εξωτερικών» δήλωσε στον ΑΝΤ1 97.2 o Γιώργος Καρατζαφέρης.
«Ο καθένας το βιολί του, ο ένας θέλει να γίνει Πρωθυπουργός σώνει και καλά έστω και αν χρειαστούν 38 εκλογές, ο άλλος πιστεύει ότι δια του λεκτικού του βερμπαλισμού μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα, ο Παπανδρέου έχει γίνει ένας ιδιότυπος φυγάς και κανείς δεν κάθεται να ασχοληθεί τι θα κάνουμε.

Η Ελλάδα χάνεται και δεν μπορούν να συνεννοηθούν….Εγώ ένα πράγμα έχω να πω στον Παπανδρέου Γιώργο δεν είσαι πια Υπουργός Εξωτερικών είσαι Πρωθυπουργός. Ας καταλάβει ότι είναι Πρωθυπουργός, κάποιος να του δώσει να το καταλάβει του ανθρώπου».
«Ο Αντώνης θέλει να πάρει το γλυκό όλο από το ψυγείο δεν τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Είχα μέσα μου και μια κρυφή ελπίδα ότι θα είναι πιο υπεύθυνος. Τίποτα. Εγώ θα γίνω πρωθυπουργός αύριο, δεν θα βγουν αυτές οι εκλογές; Κι άλλες, αρκεί να γίνω πρωθυπουργός. Που να γίνει Πρωθυπουργός; Στο πρώτο νεκροταφείο;», δήλωσε με αιχμηρό τρόπο για τον αρχηγό της νδ.
Για εξεταστική επιτροπή για την οικονομία
«Εάν κάναμε μια εξεταστική των πραγμάτων επιτροπή για το πώς φτάσαμε εδώ η νδ θα έμενε χωρίς υποψήφιους Υπουργούς Οικονομικών, και το πασοκ το ίδιο. Δεν είναι δουλειά ενός. Πως διπλασιάστηκε το χρέος επί νδ, έγιναν εγκλήματα, γίνανε λάθη, γίνανε αρπαχτές, μια σειρά από πράγματα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σώσω τον τόπο, όχι να τους κλείσω φυλακή….
Είχα πει ότι είναι μαγειρείο (η στατιστική) , ότι κάτι γίνεται, είχα πει ‘‘θέλατε να πετύχετε αποτελέσματα αλλοιώνοντας τους αριθμούς προς τα πάνω’’ , και αυτό βεβαίως το αρνήθηκε τότε ο Παπακωνσταντίνου, αλλά τελικά αυτό ήταν, με τεράστιο κόστος γιατί όταν βγαίνει το έλλειμμα εκεί που το έβγαλε ο κ. Παπακωνσταντίνου έφυγαν τα σπρέντς και έγιναν ιπτάμενος δίσκος.
Οι άνθρωποι μόνο και μόνο για αυτό το πράγμα πρέπει να καθίσουν στο εδώλιο της συνειδήσεως του ελληνικού λαού και να απολογηθούν», δήλωσε σχετικώς ο πρόεδρος του Λαός.
« Η Ευρώπη μας έχει απαξιώσει πλήρως»
«Ο σκληρός πυρήνας της Ευρώπης θέλει αίμα στην Ελλάδα, κάτω από την ανοησία τους βλέπετε χαλαρούς τους Έλληνες ακόμα κάνουν τα μπάνια τους, θέλει να δει λίγο αίμα, και άκουσα και τον κ. Βενιζέλο μέσα στην λεξιλαγνεία του να λέει «θα χύσουμε δάκρυα και αίμα», φοβάμαι.
Φοβάμαι δηλαδή μήπως δημιουργηθούν απρόβλεπτες καταστάσεις κάτω από την ανισορροπία των πολιτικών ηγεσιών», σημείωσε, προσθέτοντας πως είναι λάθος να περιμένουμε να μας σώσει η Ευρώπη από τη στιγμή που η Ευρώπη δεν μπορεί να σώσει τον εαυτό της.
«Δεύτερον μας έχουν σε πλήρη απαξίωση, όταν με αγνοούν δεν μπορώ εγώ να πηγαίνω προσκυνητής. Μας φτύνουν, λεφτά δεν μας δίνουν, μας εκβιάζουν, κάνουν ότι θέλουν, βάζουν κυβέρνηση στην Ελλάδα. Και ξέρετε ποιος είναι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος;
Λάθος αν νομίζετε ότι είναι ο Παπανδρέου, πρωθυπουργός είναι αυτός ο οποίος κάνει κουμάντο. Κουμάντο τώρα πλέον στην χώρα μας κάνει οκ. Ραιχενμπαχ. Ότι θέλουν κάνουν. Προσπαθούν να προχωρήσουν σε αποκρατικοποιήσεις, όπως συμφέρει αυτούς και όχι όπως εμάς», δήλωσε αφοπλιστικά εκφράζοντας τον φόβο ότι οδηγούμεθα σε αδιέξοδα.
Για τις αποκρατικοποιήσεις: 
«Εάν σας είχα εγώ το πιστόλι στον κρόταφο της γυναίκας σας ή του παιδιού σας και σας λέω αυτό, λες ναι θα σου δώσω τον ουρανό, τα άστρα, τη σελήνη, όλα θα στα δώσω προκειμένου να φύγει το πιστόλι από τον κρόταφο, περί αυτού πρόκειται.
Είμαι στην επιτροπή αποκρατικοποιήσεων, έχω βάλει εγώ ένα μέλος, όταν έρχονται και μου λένε να χαρίσω το αεροδρόμιο, δηλαδή 240 εκατομμύρια για 20 χρόνια, καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό; Όσα βγάζει σήμερα το αεροδρόμιο από τους δικούς τους ισολογισμούς, που είναι μαγειρεμένοι, από το παρκινγκ μόνο και τα ενοίκια των καταστημάτων. Τόσα βγάζει το ομολογεί, και εγώ να το χαρίσω;
Είναι τρελά πράγματα, δεν θα το κάνω επειδή έχω το πιστόλι τον κρόταφο, της γυναίκας μου ή του παιδιού μου. Πρέπει να υπάρχει και λίγος πατριωτισμός. Αυτά τα οποία λένε είναι κλέψιμο, πρόκειται περί κοινών απατεώνων, προσπαθούν να μας κόψουν τον λαιμό», σημείωσε ο Γιώργος Καρατζαφέρης για το ζήτημα των αποκρατικοποιήσεων..
Για τις απειλές της Τουρκίας 
«Ήταν η πρώτη ήττα του Ερντογάν και αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε. Ο Ερντογάν πήγε να αναμετρηθεί με το Ισραήλ, δεν του βγήκε και επειδή ήθελε να κάνει λεονταρισμούς στο εσωτερικό της χώρας έχοντας τους μισούς στρατηγούς και ναυάρχους στη φυλακή, στέλνει λοιπόν στον εύκολο πελάτη την Ελλάδα.
Έφυγε ξαφνικά από κει που φώναζε και έλεγε θα στείλει καράβια και έρχεται νοτίως του Καστελόριζου, αυτό είναι το όλο θέμα. Εμείς είμαστε εντελώς αδύναμοι και αδύνατοι να αντιμετωπίσουμε το θέμα και εγώ είπα ότι το Καστελόριζο έχει τα ωραιότερα ψάρια.
Πολύ θα ήθελα να κάνω ένα τραπέζι το Σαββατοκύριακο του κ Νετανιάχου στο Καστελόριζο. Εκεί που έχουν τα πράγματα αυτό το οποίο μας εξυπηρετεί είναι να δώσουμε περισσότερη πνοή σε αυτό το σύμφωνο το οποίο έχουμε με το Ισραήλ από τη στιγμή που το Ισραήλ δέχεται να παίξει αυτό το ρόλο.
Όταν δέχεται να παίξει ρόλο και στο Αιγαίο από κει και πέρα από τη στιγμή που δεν έχω εγώ κάτι καλύτερο νομίζω ότι αυτός είναι μονόδρομος», πρότεινε ο πρόεδρος της οδού Καλλιρρόης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου