Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Βόμβες Χρυσανθακόπουλου στη Βουλή !

Ιστορικό ξεκαθάρισμα των πολιτικών λογαριασμών του Αλέξανδρου Χρυσανθακόπουλου, με το ΠΑΣΟΚ- Σύγκρουση με Χρ. Πρωτόπαπα και συγκλονιστικές αποκαλύψεις-βόμβες, του βουλευτή Αχαΐας στη Βουλή!
Ιστορικό ξεκαθάρισμα των πολιτικών λογαριασμών του Αλέξανδρου Xρυσανθακόπουλου με το ΠΑΣΟΚ, σχετικά με την ψήφιση νόμου για τα ηλεκτρονικά παίγνια, έγινε κατά την..
 σημερινή (3.8.11) ολομέλεια της Βουλής.

Παράλληλα, ο βουλευτής Αχαΐας του ΛΑΟΣ, προχώρησε σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις, προκαλώντας την πολιτική έκρηξη του Κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ, Χρήστου Πρωτόπαπα.



Αρχικά, ο Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος, απευθυνόμενος στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, την προκάλεσε ευθέως να απαντήσει:



«Επειδή έχω υποστεί –είναι γνωστό σε όλους- μια μεγάλη επίθεση και υπέστην πολλά τηλεδικεία, διότι συγκρούστηκα με τις επιχειρηματικές φαμίλιες –εκτός από τις πολιτικές έχουμε και επιχειρηματικές φαμίλιες- σήμερα παίρνω το λόγο και επί προσωπικού και επί της αρχής.



Κατ’ αρχήν, κοιτάζω στα μάτια τους συναδέλφους Υπουργούς και Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, εκτός από τον Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον οποίον κοιτάζω στην ψυχή που είναι καθάρια, και λέω: Έχετε να πείτε τίποτα; Ξαναρωτώ: Έχετε να πείτε τίποτα;»



Για να συνεχίσει ο κ.Χρυσανθακόπουλος, απευθυνόμενος σε ολόκληρο το Σώμα:



«Οφείλω να επιμένω, γιατί είναι θέμα τιμής, πολιτικής τιμής που μου έδωσε ο λαός να με επανεκλέξει. Εσείς, όμως, έχετε να πείτε κάτι;

Διαπιστώνω, λοιπόν, ότι δεν έχετε να πείτε και ως εκ τούτου οφείλω να μιλήσω εγώ πλέον. Λυπάμαι πολύ για όλους εσάς, τους ογδόντα Βουλευτές ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας που σας είχε μισθώσει ο «εθνικός προμηθευτής».

Λυπάμαι για όλα τα Μέσα Ενημέρωσης που επιτέθηκαν εναντίον μου τότε, γιατί ανήκουν σε αυτά τα συμφέροντα, στην κοινοπραξία.

Επίσης, όλοι αυτοί που έπεσαν να με κατακρεουργήσουν, είπαν ποτέ ότι αποκαταστάθηκα από τον Κώστα Σημίτη στις 15 Ιουλίου 2003;

Ούτε στα ψιλά. δεν γράφτηκε!



Είπαν ποτέ ότι καταδίκασαν τον Αγιοστρατίτη τον δικηγόρο και τον Τριανταφυλόπουλο στο Συμβούλιο της Επικρατείας τελεσίδικα; Ποτέ.

Έδειξε ποτέ κανείς την πρότασή του εναρμονισμού με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, σε σχέση με τα παίγνια, την οποία κατέθεσα επισήμως οκτώ ημέρες προτού μου γίνει η επίθεση στο Υπουργείο Οικονομικών –τα Πρακτικά της Επιτροπής παιγνίων είναι εδώ- με τη συνυπογραφή του κ. Ρεγκούζα; Και τότε μάλιστα ήταν ο κ. Γκατζής και ο κ. Λαφαζάνης στη διακομματική που εκπονήσαμε τις απόψεις. Ειπώθηκε ποτέ τίποτε; Όχι.

Και τότε, τι νόημα έχει να είναι κανείς σε αυτό το έδρανο, όπου έχει διαταχθεί αποσιώπηση;



Ξέρετε, κατά βάθος όλοι έχετε κάτι να πείτε, όλοι όσοι έχετε υπαχθεί σε αυτό το παιχνίδι, όλοι όσοι έχετε υπηρετήσει αυτό το σύστημα, όσοι είστε μέρος του συστήματος.



Το έγκλημα είναι διαρκές και διακομματικό. Εμένα, πάντως, κανείς δεν με κάλεσε ποτέ να μου πει, ακόμη και όταν έκανα υπομνήματα, τι γίνεται, πώς θα ξεμπλοκάρουμε τη χώρα και γιατί η δημοκρατία θα βάλλεται συνεχώς. Κανείς!»



Στη συνέχεια, όταν προκλήθηκε από τον Χρήστο Πρωτόπαπα, ο Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος, υπήρξε ιδιαίτερα αποκαλυπτικός και καταγγελτικός:

«Κύριε Πρωτόπαππα, Παγκράτι, Δαμάρεως 100, από πάνω γωνία, Αρίβου και Δαμάρεως, η θεία μου, εκεί που έμενα εγώ, απέναντι από το δικό σας διαμέρισμα. Πείτε που μένετε τώρα και μετά πάρτε το λόγο!»

Για να συνεχίσει ο κ. Χρυσανθακόπουλος:



«Οι σκουληκόμυγες του ΠΑ.ΣΟ.Κ., της Νέας Δημοκρατίας και όλοι αυτοί, οι οποίοι κάθονται στα λερωμένα σπαθιά των δημίων του ελληνικού λαού, ξέρουν πολύ καλά τι λέω. Είναι γνωστό στους πάντες. Στον πόλεμο συμφερόντων, όταν συγκρούεται η μία ομάδα από την άλλη βγαίνει η «Ελευθεροτυπία» και καταγγέλλει τους τάδε και παρακαταγγέλλει τους τάδε.



Θα ξεκινήσετε όλοι σας και θα δεχθείτε το πόθεν έσχες και το άνοιγμα λογαριασμών και των offshore όλων, δίχως καμία παρεμπόδιση, γιατί τα έχετε συγκαλύψει όλα.

Θα ανοίξετε τα ταμεία του κόμματός σας και τους κομιστές, οι οποίοι κρατούσαν και ποσοστά και θα κάνετε λογαριασμούς. Γιατί εδώ απαγορεύσατε να έρθουν να καταθέσουν.



Θα είστε σαφείς και συγκεκριμένοι γιατί είστε κατηγορούμενοι στη συνείδηση του ελληνικού λαού. Δεν είμαι εγώ κατηγορούμενος που σας ονομάζω.

Και αν έχετε ευθιξία, προσωπική, θα μου απαντήσετε γιατί, όταν εγώ βαλλόμουν από το σύστημα και σας ζήτησα, κάνοντας αγωγή στον ΑΛΦΑ, όταν εμφανιζόταν ως περιφερειακός σταθμός, μου είπατε «είναι δικός μας άνθρωπος», δεν μου δώσατε τα χαρτιά της ιδιοκτησίας του σταθμού, δεν μπόρεσα να κάνω το καθήκον μου σαν Βουλευτής, για την υπόληψή μου.

Συγκαλύψατε τα πάντα.



Έγιναν δικαστήρια, τα οποία στη συνέχεια αναιρέθηκαν, παρενέβη το παραδικαστικό για να αλλάξει η απόφαση με την κυρία Δαβίου και έγινε δικαστήριο στο οποίο μετά από 18 μήνες ο εισηγητής δεν έφερε εισήγηση, για να συγκαλύψει την απέναντί μου επίθεση.

Το σύστημα όλο, το δικό σας, είναι γνωστό. Και έχετε θράσος να λέτε εδώ πέρα ποιοι;

Είστε οι βαρόνοι του συστήματος, διότι εμένα κανένα από αυτά τα μέσα ενημέρωσης δεν μου επιτρέπει να εμφανιστώ



Και σήμερα ξεκίνησα κοιτώντας σας στα μάτια -γιατί εγώ μπορώ να σας κοιτάω στα μάτια- και ζητώντας σας να ξεκαθαρίσετε τη στάση μας απέναντί μου σε αυτό που ψηφίζετε.

Το 2002 προειδοποίησα ότι θα μας καταδικάσει η Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί καταργείτε τα τεχνικά παίγνια. Αφήστε τα τυχερά. Θα πληρώσετε από την τσέπη σας τα 32.000 που πέφτουν καθημερινά πρόστιμο εις βάρος του ελληνικού λαού γιατί ψηφίσατε λάθος νόμο τότε;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου