ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΑΙ ΜΟΥ,
Είμαι βέβαιος ότι η Ελληνική Πατρίδα θα στεφανώση, όταν έρθη το πλήρωμα του χρόνου, τους αγώνες μας και θα εκφράση κάποτε την ευγνωμοσύνη της στα τιμημένα παιδιά της, που σε μια σκληρή της δοκιμασία άρπαξαν στα χέρια τους την Εθνική της τιμή και με το αίμα τους διατήρησαν άσπιλα και αγνά τα ιδανικά της και συνέχισαν έτσι τον ιστορικό της δρόμο. Η στοργή μου, η λατρεία μου και ο θαυμασμός μου θα μείνουν άσβεστα για σας, αγαπημένου μου συμπολεμισταί. Η ευγνωμοσύνη του Έθνους θα εκδηλωθή, είμαι βέβαιος, μα ημέρα με όλη την επιβαλλομένη εκδήλωση θαυμασμού. Άξιοι της πατρίδος θα κριθήτε. Δεν χωριζόμαστε. Μέναμε πάντα ηνωμένοι, άρρηκτα συνδεδεμένοι. Το αίμα μας ενώνει στη ζωή, όπως μας ήνωσε και στο θάνατο.
Αθήνα 16 Ιανουαρίου 1945


16 ΙΑΙΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 Η ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ. ΖΕΡΒΑΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΟΡΚΟ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ



ΣΗΜΕΡΑ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 66 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝΤΑ ΖΕΡΒΑ ΣΤΙΣ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1945 ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΟΥΣ Ε.Δ.Ε.Σ. (ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΕΡΑΡΧΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ) ΕΜΕΙΣ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΡΚΟ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΖΕΡΒΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Ε.Ο.Ε.Α. Ε.Δ.Ε.Σ. ΑΛΗΘΙΝΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΝΑΠΟΛΕΩΝΤΑ ΖΕΡΒΑ. Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΟΥ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΣΒΕΣΤΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ Ε.Δ.Ε.Σ. ΕΙΣΤΕ ΑΘΑΝΑΤΟΙ. ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ! ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΖΕΡΒΑ , ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΟΥ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΤΟΥ Ε.Δ.Ε.Σ., ΟΡΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ ΑΣΒΕΣΤΗ, ΚΑΘΑΡΗ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ Ε.Δ.Ε.Σ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΓΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ. ΟΡΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! ΖΗΤΩ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΔΕΣ ΖΗΤΩ Η ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ. ΖΕΡΒΑΣ! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!
Ο Γενικός Αρχηγός
"ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ ΖΕΡΒΑΣ" ΤΜΗΜΑ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΝΑΠΟΛΕΩΝΤΑ ΖΕΡΒΑ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜ0Σ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ. Ε.Ο.Ε.Α. - ΕΔΕΣ "ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΖΕΡΒΑΣ"Ν.